miercuri, ianuarie 21

Tzup Tzup cade Baba

Plasele pe jos, merele din cos imprastiate, capu spart, ciorapu rupt, meşa la picoarele mele, iar proteza usor atarnanda de buza-i despicata.
Nimic din toate astea!
Baba cade, umpland pamantul de fericire prin izbucnirea grea. Se lipeste de trotuar la fel cum se lipeste un Mercedes pe soselele europene. Nu mai vibrasem de sambata trecuta cand dansam langa boxa din club.
Deci simt diferenta de stare si ma intorc. O vad. Era o baba frumoasa. Am inceput sa ma gandesc atunci la batranetile mele si cum o sa arat eu cu par alb si accesoriu numit "nepot/i" pe genuchiu bolnav. Nu vreau sa o ridic ca era mai grea decat o moneda de "100lei "care avea kilogramele calpacului unguresc impodobit cu egreta neagra, a lu' MV (nu strada,nici localu). Doamna (doamne fere sa fie domnisoara) era o mostra a "Romanilor supt Mihai-Voievod Viteazul".
Continui sa ma gandesc la batranetea mea.
Fie vorba aici pe blog, nu ma prea aplec sa iau monede "norocoase" de pe jos. Daca e sa fiu superstitioasa, sau macar stitioasa, se zice k daca calci sau "te calca" vreo pasare cu KK (ca fotbalistu) ai noroc.
Si asa-i ca am dreptate cand spun ca "fotbalistii" au fost inaintea monedelor?daaaaaaaaa.
Si asa e ca indiferent de starea macro sau microeconomiei, in media (si nu numai, dar nu ma bag in vietile voastre) se vorbesc mai multe cacaturi decat se vorbeste despre cresterea euro?

Rupandu-ma din filmu meu, cu prietenii mei batrani si bastani trag concluzia:
Ma intorc din nou cu spatele de la spectacolul stradal.
Insa prietenu meu Fla (care era in film un mosulica mistoc cu o grebla de bronz in mana) zice: "Lasa, ca o sa ajungi si tu sa ai nevoie de ajutor, de ce faci asta? nu erai asa in clasa IX" (el vorbeste, el care o sa se sprijine de grebla lui de bronz?!)
Tac
"hai sa ne luam banii" intervine Stane pardon, uit ca o baba
"hai sa ajutam saracutza batranica" intervine Stane (Mos bine facut, credincios nevestii, dar mereu plecat)
Tac
Merg ei ce merg, pana dau in batranica de batranica. Dar cand acel (viitor) mos bine facut, credincios nevestii, dar mereu plecat, vine in sprijinul Babei, decibelii imi cuprind fiinta.
"Voi barbatii, imediat cautati motiv sa atingeti femeile!! Inca pot si raman independenta!!" (mah.o fi domnisoara totusi?)
"ahhhhh" zic, rupand usor tacerea (daca seara care trecuse nu fusese destul de placuta, as fi inchis si ochii atunci) Rup apoi, rau de tot, tacerea cu rasul meu de "Heidi-feciorul muntilor cu peste 1500m altutudine".




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comment

Despre mine

Fotografia mea
I can't give up the childishnesses. But it's getting harder to play with my life.