miercuri, ianuarie 21

Deja uit

dar...Nu uit fiinta care face parte din topul preferintelor mele pe langa masini si filme dlagalase. Asa ceva nu se uita numa daca o inlocuiesti cu alta fiinta de orice fel (fac compromisuri daca dobanda e fixa si fiinta flexibila). Mai bine asa. Am ocupatie.
Scriu pt ziua de ieri, si nu pt un ziar care apare in zorile astea. Bat taste cu dimineata intre urechi (copii si pisici doar sambata) ca vreau blog activ si proactiv, exuberant, dulce si cu inimi, catifelat ca pielea ta, pufos ca....pielea ta, stralucitor ca ochii tai, parfumat ca ceartceafurile tale sintetice-ups!- si invizibil ca pelerina lu Potter.
Grea zi, n-am facut nimic; nimic sa ma laude lumea, k in rest am mai mancat ceva si am dat muzica in surdina cartierului si mi-am dezmortit muschii.
Sti ca azi am descoperit ca am un talent?!!!!

Vin!!!!!Deschide-ti bratele si pregateste-mi niste sarmale (vreo 3) si un butoias de vin.(vreo 3)(Mersi!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comment

Despre mine

Fotografia mea
I can't give up the childishnesses. But it's getting harder to play with my life.