joi, ianuarie 22

Eu am inceput sa traiesc de cand eram mica



Un comentariu:

  1. abia acum am descoperit ca ai blog!!! nu stii cat ma bucura! si cand m-am uitat in blogroll si m-am vazut am ramas uimita ca citesti post-urile mele ;;)

    Cand vad desenele astea ma umplu de bucurie si imi vin in minte orele de desen, teacher :)), sixA (sixei :)) cand am facut prezentare de moda si toate), parkplace (cand ne-a certat teacher ca ne-am dat cu sclipici in baie)... si mi doooooooorrrrrrrrrrrr :):):):):):):) Si acum viata e frumoasa...(poate si mai frumoasa) dar nimic nu se compara cu amintirile de cand erai un copil prostut care venea cu trenning si cizme cu toc la scoala!

    Te pup si cat mai multe posturi ca de acuma te urmaresc si eu din blogroll ;;)

    RăspundețiȘtergere

Comment

Despre mine

Fotografia mea
I can't give up the childishnesses. But it's getting harder to play with my life.