luni, ianuarie 19

Mult si bine

Intr-o oarecare masura (mare) imi place sa cheltui bani; daca nu-s munciti de minie, cu atat mai mult;daca sunt munciti de mine ii voi cheltui fara nici un regret, doar ca mai repede (poate mor in secunda urmatoare si nu vreau sa-mi cheltuie altcineva cei 700 ron)
Banii se fac usor si se cheltuie greu.
nu te agita, lasa-ma sa-ti explic:
Pe banda rulanta se fac banii nu-i problema. Este hartie plasticata!!
La cheltuieli se zgarceste statu'. tot ce ar putea face viata mai buna, putin peste limitele normale (adik majoritatea lumii cu cel putin un credit in lei) este contracarat.Nu se cheltuie bani.( e sexy sa faci economii, nu?) La fel si cu cheltuielile intreprinderii sau organizatiei unde lucram, nu-i buget pentru cheltuielile salariale. The manager cu stilou cu penita de aur ar zice:"Nu ne plangem de productie, forta de munca vine la lucru in fiecare zi, la fix trecut de jumate!,dar avem nevoie de provizioane pt litigii"....dar ce va trebe salarii mari?N-aveti mijloace de dat taxe la stat? Tot raul spre bine cum zice tot poporu notat "roman"

Cata fericire pe capu meu! Daca mai citesc o data postare trag concluzia ca trebuie sa fiu in parlament. Votati ca va dau banii din cutia "Stat"
Da, pupa-ma merit
insa nu garantez ca ma voi comporta ca Duhu din lampa, si voi arunca cu banii dupa cum ma freca poporu.
Stiu sa cheltui, iar singuru numar de care voi tine cont cand ajung sa administrez bugetul de stat (in stil mare asa ca acei chipesi care construiesc drumurile) va fi numarul cetatenilor!!-eu impart in mod egal (dupa matematica mea).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comment

Despre mine

Fotografia mea
I can't give up the childishnesses. But it's getting harder to play with my life.