duminică, ianuarie 25

Aici nu-i nimic interesant

S-a facut seara. ...din ce in ce mai seara, cam intuneric pt miopia mea, dar ma descurc; am un simt tactil dezvoltat,( si nu numai) alfel nu mi-as putea explica plimbarile in timpul noptii.Mi s-a spus ca ma plimb, cu pasi mai inceti decat atunci cand sunt treaza, si vorbesc mai repede si mai mult decat atunci cand,,,,, "e revelion".
Azi , ca si ieri, nu m-am apropiat (prea mult) de comp, ceea ce m-a facut sa-mi pierd interesu pt ceea ce se intampla "in lume". Si stiu ca nu am pierdut multe. Nici macar pe Big. M Badea din deal, de langa Tzata Francisca a lu Ion Pop-Rock nu l am auzit azi....da...ii sambata, nu-i azi. Chiar ca n-am pierdut nimic
Nu mai scriu k n-am nici un film de povestit, nici o intaplare de ironizat, nici un iubit de jelit, haine de vandut nici nu ma gandesc! poeme nu vreau sa scriu k nu-s asa melancolica, darrr as putea scrie despre mine m-as putea lauda si as putea "shareui" povesti ....povesti, pe care intr un fel sau altu le traieste toata lumea, doar ca le interpreteaza la in alt fel. Fiecare dupa educatie si capacitate.
Tot seara e.
Ce e esential in postu asta e ca vreau sa spun: "ce fain de mine" Mi-am petrecut o zi intreaga cu prietenele.
Bia e inca in spatele meu pe pat si invata constiincios. Imi place sa cred k nu o deranjez cu tastele. E cuminte si nu zice nimic:))Asa am invatat-o.
Noi mergem la plimbare acum.

Un comentariu:

  1. "povesti, pe care intr un fel sau altu le traieste toata lumea, doar ca le interpreteaza la in alt fel"

    foarte realist, buna remarca 10x

    RăspundețiȘtergere

Comment

Despre mine

Fotografia mea
I can't give up the childishnesses. But it's getting harder to play with my life.