vineri, iunie 5

sesiune=chef de scris pe blog

martie, aprilie, mai, suntem in iunie. N am postat. N am avut activitate? sau din cauza egoismului meu subtil nu am vrut sa impartasesc nimic?
ideea e ca nimeni nu mi-a simtit lipsa , aici.
Nu am fost prinsa cu marketing school , pentru ca, din nou nu am fost acceptata! Ce fain! Bine insa ca nu mi-au dat scris nici de data asta ca n-are rost sa mi pierd timpu cu ei. So...see u next time if we survive THE CRIZE or THE PORCINA GRIPA (cu accent pe ultima silaba)

mi-am uitat si parola, mi am blocat si pagina si m-am chinuit, cu tot cu ochelarii de pe ochi sa descifrez codurile alea de siguranta.
acum sunt aici. cum un scop.
mai sunt 10 zile pana cand incepe o frumoasa calatorie. Ma transform intr-o Vitoria Lipan, sau poate in Ghiorghita?...Ma duc sa imi caut iubirea! Si asta fiind placerea mea de a umbla prin multe locuri fara sa fac prea multe poze, sa cunosc lumea, sa ma distrez cu ei si sa plec mai departe.

Imi incerc nemurirea in unul din air busurile Air France pe 16 iunie si ma indrept spre Boston. De acolo spre o rezervatie naturala Acadia National Park. Acolo pentru munca de jos. Spalam si calcam rufe! cam asta fac studentii care merg in state cu Work & Travel

Sunt curioasa cum se va manifesta entuziasmul meu peste o luna impreuna cu the cultural shock!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comment

Despre mine

Fotografia mea
I can't give up the childishnesses. But it's getting harder to play with my life.