marți, iunie 9

Inspiratia vine expirand

e clar. nu mi pot mentine blogu daca nu ies din casa.

Nu sunt expirata si nici exfluentata de factorii mediului extern, ci numa de cei ai mediului ex-intern, chiar daca acestia sunt multi nu e deajuns. Am famelie mare, spirituala si contextuala- noi suntem ca la altii nu pusca ADN ul.
Tin cu dintii sa scriu ceva si ies putin pe balcon (k e extern). Ma uit in jur. Nu tipa nici o baba azi. Ele, doamnele care au mai ramas vi, sunt cu tensiunea si afar e cam cald, deci nu au vlaga.

Imi aduc aminte de Brighi.

Brighi- oul care s-a facut cioc cu aripi. Nu-i!
stiu ca de dimineta il chinuia mama (lu' Brighi) sa-l invete sa zboare. Din cate stiam era primu zbor. Dar o frica ce-l mai tine pe asta mic, de se dadea mereu inapoi cand ajungea la marginea pervazului....si mama-sa ghici ce? Tipa ca din gura de porumbel!
In fine.....acum nu e deci zboara victorios pe undeva.
sau nu? O fi imprumutat ADN ul familiei si , atunci n are cum sa fie asa victorios ..de zburat nici atat!
Ma apuca emotii prostesti.....parintii lu Brighi vin la vechea casa(a.k.a mediul meu extern) , isi iau portia de mancare si pleaca in alt balcon.
aaaaa!!
De acum....incep sa aud si tipete...de disperare...daaaa !! sunt sigura!! e Brighi acolo in balcon.
Vai\\\\ te pomeni ca nu a putut sa zboare prea mult si a cazut in balconul vecinilor.....care or fi aia?....
Nu-i nimic k nu cunoastem vecinii. Il stim pe Brighi si pe parintii lui, deci mergem la usa vecinilor.

Bat.Nimic.bat.Nimic.se auzea ceva emisiune pe B1....fuck! si io ma duc la astia sa cer porumbelu...Dar e al meu!Sun!
Vine
se uita la mine
ciudat
"Buna ziua! Nu va suparati nu aveti un porumbel in balcon?"
"nu"
"Pai eu am avut porumbel..tra la la...primu zbor...la la....balcon...parinti...noi vecini...va rog mai verificati o data!"
"bine merg, asteapta..." si imi inchide politicos usa in nas :D
in timpu asta vine sotu doamnei
"Hac"
"Eu am un cuib, dar e al meu. Is 2 porumbite care stau acolo. Nu, chiar 3! Is 2 oua"
eu iar incep
"porumbel, ou, la mine, cioc cu aripi, parintii lui, parintii mei.....du-te naibii si vezi de nu mi-o cazut ciocu la tine in balcon..ce nu intelegi?"
vine doamna
"nu e"
"va multumesc" :( of

Merg acasa ...ma gandesc daca tot asa o sa-mi plece si copii mei (cel putin 3) fara sa zica nimic.
----fac o legatura intre numele tatalui meu (Victor) si porumbelu, tot a meu! si ma mai incurajez putin:
Sigur e mascul, e victorios si e la femele si clar nu-l mai vad acasa, k eu personal n-am ce sa- i ofer decat niste mancare semipreparata, nici macar calda!

Maine am examen!Tine-mi pumnii......sau mergi in locul meu???te roooooooooooooog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comment

Despre mine

Fotografia mea
I can't give up the childishnesses. But it's getting harder to play with my life.