miercuri, decembrie 16

iarna pe ulita romania

a-nceput de ieri sa cada
cate-un fulg
si m-am jucat
minunat.
a venit iarna adevarata ce fericiti suntem majoritatea!
numai asa mai gasim motiv sa ne reamintim de copilarie, sănii, oameni de zapada, portocale si banane numai de craciun, astfel avand ce sa vorbim si sa nu fie contradictoriu sau judecat- ca atunci eram copii. Acum suntem :mari: si trebuie sa avem personalitate, propriile opinii bine conturate deci sa intram in polemica si sa folosim cuvinte noi.

hoho ho
m-am dus sa fac bucurie bunicilor, si am strabatut drum lung.Dar am ajuns repede si bine.Toata lumea era fericita.Numai aia batrani plangeau.Tot de fericire.
A venit ziua in care trebuia sa ma intorc acasa. Si nu am plecat.
Mai o zi.
De voie de nevoie am plecat de dimineata.
Am inceput cu dreptul.
Primii 7 metrii i am facut in 10 minute.
Am stiut ca va fi mai bine.Si asa a fost.
Ningea minunat.
cata priveliste poti admira la 40km/ora pe parcursul a 500 km!
(am scos detectorul de radar din priza)
La radio se vorbea in continuu despre cum au ramas sute de masini peste noapte, blocat in zapada alba si pufoasa.
Incercand sa ajung in imparatie unde nu ma asteapta nimeni, intru pe teritoriul balaurului. Diferenta se simte imediat ce masina patineaza ca sania Craiesei. Trebuie sa recunosc ca daca eram la volan nu mai scriam acum.Nici poimaine.
Am mers mai departe. La a 3 a oprire involuntara a masinii, langa o rapa, am considerat ca zilele de iarna nu se pot dovedi mai minunate.
zapada era pe o parte si pe alta ca niste mini tunele.masinile patinau in jurul meu, iar muzica nu mai canta.
nu eram nici macar la mijlocului drumului pe care il aveam de parcurs. Ceea ce facem de obicei in 5 ore, ne luase azi 12 ore. Un adevarat cadou de craciun daca stau sa compar situatia cu a celor care inca sunt unde i-am vazut in feeria de zapada.
dar nu compar. eu inca imi astept cadoul sub brad.
sau macar brad.
Se intunecase de mult si drumul parea mai negru. Lux
580km/800
mai putin
Fulgii schimbau stilul muzical si dansau acum mai energic.Mai atractivi, deci mai multi.
ce se vedea la orizont era la fel de luminos ca la NY, la fel de aglomerat si trairile intense ca a unui vizitator al orasului.
kilometrii de masini asteptau ca politia sa elibereze drumul.Alt accident.Asta cel mai grav.
Vazusem multe.Am obosit.Ninge si mai tare acum.
sunt in deva .Nu ajung acasa in noaptea asta.

let it snow let it snow let it snow!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comment

Despre mine

Fotografia mea
I can't give up the childishnesses. But it's getting harder to play with my life.